• logo

Intrebari frecvente si ce conditii trebuie sa indeplinesc pentru a inchiria o masina?

Modalitatea de a inchiria o masina

Ce conditii trebuie sa indeplinesc pentru a putea inchiria un autoturism ?

Pentru a inchiria un autoturism de la Twist – Rent a Car trebuie sa indeplinesti urmatoarele conditii : varsta minima acceptata este de 21 ani si trebuie sa ai minim 1 an de la data obtinerii categoriei B.

De ce documente am nevoie la semnarea contractului ?

La semnarea contractului ai nevoie de un act de identitate (buletin sau pasaport) si de permisul de conducere, ambele sa nu fie expirate.

Care sunt pasii unei inchirieri ?

A.Rezervarea

1. Trimiti solicitarea prin formularul de rezervare online, prin e-mail sau telefonic. Solicitarea trebuie sa contina tipul autoturismului, perioada de inchiriere, locatia de predare/preluare si numele clientului.
2. Un reprezentant Twist rent a car face o rezervare provizorie care blocheaza masina pentru perioada solicitata si va trimite pe e-mail o oferta de pret.
3. Daca esti de acord cu oferta noastra trebuie sa o confirmi in decurs de 48 de ore. Acum ai o rezervare definitiva.

B.Inchirierea

1. La data, ora si locatia stabilite in rezervare se livreaza masina (curata si cu plinul facut). La livrare se semneaza contractul de inchiriere, se completeaza fisa de predare-primire a autoturimului si se efectueaza plata.
2. Inchirierea propriu-zisa.
3. La data, ora si locatia stabilite se returneaza masina. Finalul inchirierii este consemnat in fisa de predare-primire, se returneaza garantia.

 

Intrebari frecvente:

1. Ce masina sa aleg? 
   Trebuie sa iei în considerare timpul pe care il vei petrece in masina si cat spatiu iti trebuie - pentru pasageri si bagaje. Apoi alege în functie de confort si nu doar de pret. Un spatiu mai mic decat cel cu adevarat necesar iti poate afecta calatoria. Majoritatea masinilor din flota noastra sunt cu transmisie manuala. Unele modele au transmisie automata si de obicei se incadreaza intr-o clasa superioara. Toate masinile pe care le ai la dispozitie, sunt dotate cu radio,CD player.

2. Unde pot circula? 
   Masina inchiriata poate fi condusa pe drumurile publice din Romania.

3. Unde pot returna masina?
    In general, tarifele practicate de Twist – Rent a car iau in considerare ca loc de returnare, locul unde masina a fost livrata. Livrarea si restituirea se poate efectua si in alte localitati din tara cu acordul firmei sip e baza unui tarif convenit in contract.

4. Cum influenteaza cursul de schimb valutar pretul de inchiriere al masinii?
  Twist - Rent a Car este o companie romana si toate tranzactiile se efectueaza în lei (RON). Preturile prezentate sunt stabile în €. Aceasta inseamna ca pretul final al serviciului se calculeaza în €, după care se converteste în Lei (RON) la rata de schimb afisată de Banca Nationala Romana (BNR) din ziua platii. Acest pret va fi convertit (daca este necesar) din lei (RON) în moneda in care este detinut cardul, de catre banca emitenta, la rata de schimb suportata de aceasta.

5. Ce fac daca nu primesc emailul de confirmare?
   In cazul in care nu ai primit un email de confirmare a primirii rezervarii, trimite inca o data solicitarea sau contacteaza-ne telefonic.

6. Pot obtine reduceri la pretul de inchiriere?
  Da. Intreaba cum poti obtine aceste reduceri pentru clienti fideli.

7. Cum pot face plata?

Plata va fi facuta la semnarea contractului de inchiriere in Euro, Dolari sau Lei, in momentul semnarii contractului de inchiriere, la cursul de schimb furnizat de Banca National a Romaniei (www.bnr.ro). Plata cu cardul (visa, visa electron, mastercard, maestro)este acceptata la cursul de schimb furnizat de Banca Nationala a Romaniei.

8. Pot beneficia de scaun pentru copil?
 Cere în avans un scaun pentru copil si vom comunica pretul pentru aceasta optiune.

9. Ce fel de Permis de Conducere este necesar?
  Toti conducatorii auto trebuie sa posede Permis de Conducere valid. Orice act provizoriu, de absolvent de scoala de soferi, nu este acceptat. Permisul de Conducere trebuie să aiba o vechime de cel putin 1 an si trebuie sa fie valid ai sa ramana valid pe perioada inchirierii.

10. Putem conduce masina 2 persoane?

Da. Nu se percep taxe suplimentare pentru sofer aditional. Numele si detaliile soferului additional trebuie sa fie specificate in contractual de inchiriere. Soferul additional are aceleasi obligatii ca si soferul principal.
 

11. Ce asigurari include pretul?
   Pretul inchirierii include RCA si asigurare FULL CASCO pentru avarierea masinii si in caz de furt.

12. Cand mi se opreste garantia?

Daca selectezi Asigurarea Standard se solicita o garantie de 200-500 Euro  în contul posibilelor reparatii necesare în cazul deteriorarii vehiculului, garantie ce va fi returnata in momentul predarii acestuia în aceiasi conditie in care l-ati primit. Garantia va fi folosita pentru penalizarea utilizatorului dupa cum urmeaza: 200€ pentru avarierea autovehicolului la exterior sau interior (numai in cazul in care utilizatorul este de vina pentru producerea evenimentului), 200€ pentru pierderea cheii de contact a masinii, 200€ pierderea actelor masinii. Garantia va fi returnata in conditiile in care autoturismul a fost returnat in aceleasi conditii in care a fost livrat impreuna cu toate documentele, accesoriile si echipamentele.

Daca selectezi Asigurarea Totala nu trebuie sa depui garantie iar in cazul unei avarii asupra masinii nu ai raspunderi financiare.

13. De unde si cum ridic masina?
   Iti vom trimite un e-mail cu confirmarea sau cu itinerarul care va contine toate detaliile rezervarii, inclusiv instructiuni privind locul de unde vei ridica masina. Acest mesaj va contine de asemenea si informatii de contact aditionale si numerele de telefon unde vei putea contacta agentia.

14. De unde imi pot ridica masina in aeroport?

Un agent de la agentia noastra te va astepta la aeroport cu o pancarta pe care va fi scris numele tau. Daca doresti puteti semna contractul la aeroport si prelua imediat autoturismul. Daca este prima inchiriere trebuie sa ai fotocopii dupa actul de indentitate si permisul de conducere.

15. Ce îmi trebuie pentru a ridica masina?
   Cand te intalnesti cu agentul nostru, va trebui sa te identifici si actele să dovedeasca ca indeplinesti criteriile de varsta (cel puţin 21 de ani), permis de conducere (valid şi cu vechime de minimum 1 an).

16. Poate refuza agentia sa imi inchirieze un vehicul?
   Agentia va refuza sa-ti inchirieze un vehicul daca nu poti face dovada unui act de identitate si permis de conducere valid. In cazul in care agentia nu poate livra masina rezervata/confirmata (in cazul in care a fost "oversold" sau din orice alt motiv), aceasta iti va oferi o masina dintr-o categorie egala sau superioara (la acelasi pret si în aceleasi conditii ca la rezervarea initiala).

17. Ce se intampla daca nu-mi place masina pe care am ales-o?
   Vorbeste cu angajatii agentiei - acestia vor incerca sa gaseasca masina care iti place. Daca masina face parte din alta clasa decat cea pe care ai ales-o initial, atunci pretul se modifica corespunzator.

18. Ce fac daca am un accident sau masina nu functioneaza corespunzator?
    In cazul dificultatilor de ordin mecanic sau de accident, contacteaza agentia imediat - ai datele de contact pe contractul pe care l-ai semnat - si angajatii agentiei te vor sfatui ce sa faci. De asemenea trebuie sa notifici politia in legatura cu orice accident care implica raniri de persoane sau avarii ale masinii, si sa obtii un proces verbal semnat de politie. De asemenea trebuie sa obtii toate informatiile privind persoanele terte implicate in eveniment.

19. Pot prelungi perioada de inchiriere?
  Da, cu conditia obtinerii acordului agentiei, care va solicita in plus plata zilelor de inchiriere precum si a eventualelor optiuni suplimentare fata de rezervarea originala.

19. Ce se intampla daca tin masina mai putin timp decat am rezervat-o?
 Se va emite un voucher pentru valoarea ramasa. Pretul de inchiriere pe zi oferit este în functie de perioada de timp. Din acest motiv agentia de inchiriere isi rezerva dreptul de a recalcula pretul serviciilor oferite.Voucher-ul va fi folosit pentru plata partial sau integral a serviciilor de inchiriere ulterioare. Voucher-ul este transmisibil.

 

 

-

Rezervari Telefonice si Asistenta Clienti 004.0722.143.591 NON-STOP